duminică, 13 ianuarie 2013

Mozaic

Dupa o experienta pe care nu o voi mai repeta ( am incercat sa fac sapun cu sare in tubul PVC si nu am reusit sa-l scot decat bucatele ) am ramas cu o gramada neregulata de sapun cu sare :) pe care l-am incorporat alaturi de un pic de sapun cu cafea intr-un nou sapun cu suc de pepene rosu. L-am parfumat cu parfum cosmetic de liliac....asa ca sa-mi mai alint dorul de primavara. Mozaic, e spumos, delicat, chiar si cu pielea mea sensibila, acum, in sezonul rece si miroase...a flori.



Ingrediente: grasimi saponificate ( masline, palmier, cocos, ricin, cacao, migdale dulci), suc de pepene rosu, sapun cu sare, sapun cu cafea, parfum cosmetic de liliac.

3 comentarii:

  1. cum l-am scos din cutie m-a cucerit pe loc!nu stiam eu ce mister este,ce bogatie cuprinde(chiar si asa neprevazut) ! :) dar imi place mirosul si faptul ca e ca o ciocolata cu fulgi si seminte! forma si culorile sunt foarte atractive! din tura aceasta a fost primul pe care am pus mina,iata cum s-a facut preferatul meu !

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rau ca ai ratat sapunul cu sare dar, ai avut inspiratie si ai facut alt sapun cu o combinatie atractiva si frumos colorat !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Geta pentru apreciere! Da, e un sapun vesel :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...