marți, 5 martie 2013

Sampon cu argan si argila rhassoul - imbunatatit

Samponul cu argan e bun....dar nu prea bun la parul vopsit care are nevoie de o hidratare suplimentara...asa ca am facut reteta si mai emolienta in care am adaugat pentru o hidratare mai profunda ulei de jojoba, unt de shea si galbenus de ou iar berea am injumatatit-o si am inlocuit-o cu lapte de capra.
Pentru mine, samponul este sapunul la care am muncit cel mai mult si ma bucur tare sa vad ca acum dupa aproape un an de cand am renuntat la sampoanele din comert nu le duc lipsa deloc. Avem un par curat si sanatos si eu si familia mea.


Ingrediente: grasimi saponificate ( masline,  ricin, cocos, palmier, shea, cacao, jojoba, argan presat la rece) pulbere de urzica, pulbere de mesteacan, extract de brusture, miere poliflora, argila rhassoul, ulei de catina, bere, lapte de capra, galbenus de ou, ulei esential ( lavanda, rozmarin, menta ).

4 comentarii:

  1. Abia astept sa primesc samponul tau , Liza!
    Pare sa fie un sampon eficient, o reteta interesanta si plina de ingrediente 'bune' pt par! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. o combinatie ideala de incrediente pretioase! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. am revenit cu un comentariu! :) iata am o experienta foarte placuta cu acest nou tip de sampon, cu aceasta "reteta" imbunatatita sunt multumita din toate punctele de vedere ! felicitari Liza! <3

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...