joi, 4 aprilie 2013

Carbune si catina

Purificare si vitaminizare! Carbunele medicinal si sucul de catina dau culoare acestui spectaculos sapun. Nu acest desgin mi-am propus eu sa-i dau dar s-a intarit prea repede pasta de sapun ca sa mai apuc sa misc ceva si iata ca a iesit un sapun tigrat care mi-e imi place foarte mult.
Parfum e foarte placut, usor citrat, sapunul este adresat in special tenului cu probleme, tenului gras sau acneic dar, datorita prezentei din belsug a untului de cacao si untului de shea, aduce beneficii minunate si tenului normal.
Sunt foarte incantata de el asa ca vi-l prezint cu entuziasm. :)





Ingrediente: grasimi saponificate ( masline, palmier, cocos, ricin, shea, cacao), suc de catina, carbune medicinal, ulei esential ( lavandin, roinita, litsea, ylang ylang ).

Un comentariu:

  1. da,intradevar ,un produs ce stirneste curiozitate si dorinta de a-l "survola"din plin!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...