duminică, 19 mai 2013

Ingerasi, zane si trandafiri

Va plac noile mele forme de sapun? 
Mie imi plac tare mult :)
Asa ca am turnat in ele un sapun emolient cu mult unt de cacao, lapte de capra, miere naturala si cu o aroma foarte placuta. 
Sapunul este cremos, emolient, potrivit oricarui tip de ten.  




Ingrediente: grasimi saponificate ( palmier, masline, cocos, porumb, cacao, ricin), miere, lapte de capra, ultramarin, ulei esential ( roinita, lavandin, litsea, ylang ylang).

Ultramarinul este un pigment mineral extras dintr-o roca numita lapiz. Este un pigment cosmetic validabil ECOCERT care se poate folosi in creme, lotiuni, sapunuri, farduri, rujuri. 

Alaturi de ingerasi si zane si cativa trandafiri....



8 comentarii:

  1. Foarte frumoase, felicitari ! au iesit usor din forme ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Geta! Da, forma de silicon este foarte elastica si au iesit usor din forme.

      Ștergere
  2. dragalasi ingerasii tai , parca nu iti vine sa te epeli cu ei , ci sa-i pastrezi !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumoase zanele si ingerasii :* :*
    nu cred ca am mai vazut asa ceva

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt foarte frumoase... Imi poti spune te rog de unde le-ai cumparat? Multumesc

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...