miercuri, 8 mai 2013

Intre timp...

A trecut ceva vreme de cand nu am mai postat pe blog....
Dar nu am stat degeaba...
Tare cu drag am facut si altceva decat sapun si-mi place un lucru...ca se pot folosi imediat fara perioade de maturare :)


Crema hidratanta pentru corp cu unt de shea, unt de mango, ulei de migdale
dulci, ulei de canepa, ulei de argan, ulei de avocado, ulei din samburi de struguri, emulsifiant vegetal, glicerina, 
extract Co2 de trandafir salbatic, ulei esential ( lavanda, geraniu ), apa , conservant agreat ECOCERT.







Balsam de par cu ulei de argan, unt de babassu, emulsifiant conditionator vegetal, apa distilata, acid lactic, conservant agreat ECOCERT, ulei esential ( lamaie, rozmarin, lavanda ).











dar sa nu uitam de ..sapun. Am facut din nou un sapun tare apreciat: Sapun cu namol de la Marea Moarta ( a carui descriere o gasiti aici )


Va urma :)

5 comentarii:

  1. Cred ca un balsam imi trebuie si mie la fetita,i se incurca tare rau parul [pt ca are firul subtire] si plange ,plange la pieptanat.Am incercat din comert mai de mult dar nu mi-a placut.Se face greu?
    Valeria Dan.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna Valeria si multumesc pentru vizita! balsamul se face relativ usor, ca si orice crema.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...